دانلود کتاب شرح دیوان خاقانی، به کوشش دکتر محمدرضا برزگر خالقی، انتشارات زوار

جلد اول

http://s6.picofile.com/file/8258950134/%D8%AE%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%86%DB%8C.pdf.html

نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 19:30

سلام. ممنون از زحمتتون بابت آپلود این کتاب. گرچه که نخوندمش و با اشعار خاقانی هم کمترین آشنایی رو دارم. اصولا اهل شعر نیستم. پس شاید بخوای بدونید اینجا چه میکنم. سالها پیش.. شاید بیش از 15 سال پیش.. در شبکه ی چهارم تلویزیون برنامه ای بود با نام خاقانی نامه. مجری برنامه هم اگر اشتباه نکنم اسمشون علی آموزگار بود. این برنامه، این اشعار، اون توصیفات، به قدری زیبا بودن که من همیشه حسرت این رو میخوردم که بشینم و از خوندن اشعار این شاعر حظ ببرم. اما متاسفانه اصلا در این وادی ها نیستم. این کتاب رو تورق خواهم کرد به امید اینکه راهنمایی باشه تا بتونم اشعار خاقانی رو بخونم و ای کاش.. ای کاش ... میشد به اون برنامه ی تلویزیونی خاقانی نامه دسترس پیدا کرد.. که گنج بود.

سلام خواهش می کنم موفق باشید‌.

امیرحافظ پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 00:25

دم شما گرمممم, خیلی کتابای خوبی میذارید, کار مارو راه انداختید, خدا کارتونو راه بندازه همیشه

خواهش می کنم موفق باشید.

نرگس ادبیاتی جمعه 30 مهر 1395 ساعت 11:11

سلام مجدد و خسته نباشید
من هم به جلد دوم این کتاب و هم به کتاب مالک ملک سخن نیاز دارم امکانش هست این دو رو داخل وب قرار بدید برای دانلود؟

سلام خواهش می کنم زنده باشید. جلد دوم این اثر در دسترس نیست و متاسفانه بنا به دلایلی از بارگذاری کتاب بسیار ارزشمند «مالک ملک سخن» استاد دکتر عباس ماهیار معذورم.

حجت پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 01:27

جلد دوم این شرح چاپ شده یا هنوز چاپ نشده؟ من فقط جلد اولشو از کتابفروشیها پیدا کردم.

دوست عزیز جلد دوم این کتاب چاپ شده اما توصیه ی بنده برای شرح دیوان خاقانی آثار چاپ شدۀ استاد دکتر عباس ماهیار (شرح مشکلات خاقانی دفتر اول تا پنجم و همچنین کتاب «مالک ملک سخن» ایشان) است و در کنار این آثار کتاب «فرهنگ لغات و تعبیرات با شرح اعلام و مشکلات دیوان خاقانی شروانی» از مرحوم دکتر ضیاءالدین سجادی می توانند مفیدتر و صحیح تر باشند. بقیۀ آثار اغلاط زیادی دارند که ممکن است خواننده را به راه خطا رهنمون سازند.

سجاد پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 16:13

درود بر شما. جلد دوم این کتاب را هم بذارید. ممنون.

سلام متاسفانه در دسترس نیست.

حسن شنبه 19 تیر 1395 ساعت 19:52

از برزگر خالقی شرح غزل های سعدی را دارید؟

موجود نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد