دانلود کتاب از صبا تا نیما و از نیما تا روزگار ما یحیی آرین پور

جلد اول

http://s3.picofile.com/file/8224225550/%D8%AC%D9%84%D8%AF_%D8%A7%D9%88%D9%84_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.pdf.html

جلد دوم: این جلد به لطف دوست عزیز آقای آرش در وبلاگ قرار گرفت. با تشکر از لطف و بزرگواری ایشان.

http://s9.picofile.com/file/8278250576/%D8%B5%D8%A8%D8%A72.pdf.html

جلد سوم

http://s3.picofile.com/file/8224225900/%D8%AC%D9%84%D8%AF_%D8%B3%D9%88%D9%85.pdf.html


نظرات 10 + ارسال نظر
محقق سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 11:39

سلام
واقعا خدا قوت بهت میگم.
موفق باشید

سلام خواهش می کنم.

نادیا چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 23:33

سلام و درود بی پایان به شما
واقعا ازتون ممنونم
چند تا از کتابایی رو که میخواستم اینجا پیدا کردم
زنده باشید

سلام خواهش می کنم همچنین، موفق باشید.

کسری مهرگان یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 04:30 http://kasramehregan.blog.ir

درود بر شما دوست عزیز.من پیش از این به محض شنیدن نام نیما به جهان غیض و نفرت کوچ میکردم"همان نیما که ادب و فرهنگ و شعر و شاعری را به یغما برد"و بُتی ساخت از آن خدای اهورا مزدا که شیخ اجل و مولانا جلال الدین ها و حافظ ها بر تعبّد بدان مشعوف بودند....در یک کلام"بنیان هجوم اینهمه نُخاله ای که در ماهواره ها و بعضا در تلویزیون ملّی با وقاحت خود را شاعر میدانند و الفاظ کثیف و مضامین هرزه را که از مدح محبوب فقط تعریف از سایز اندام و زیر پوش او را میدانند"و خوار و ذلیل شدن موسیقی کنونی که حتی به خالتور نیز شباهتی ندارد"و یک جسد متعفّن گشته"بر ضمّه نیمای است که شعر و موسیقی را از جنبه ادبی آن فلج کرد تا صنایع ادبی و سنتی را که فقط بر روان انسانهای هنرمند و عاشق الهام میشد"بر خاک ضلالت بکشاند"تا امروزه هر کلام زشت و ملعونی که ذهن مخاطب جوان را مسموم کرده"توجیهی دارد بنام:((شعر نو)).حال این فاجعه را بدان بیافزایید که کبار و تتمّه ی شعرای اهل فن نیز"از نعمت کبر و غرور و خساست برخوردارند و عامل دانسته هاشان به نسل کنونی و آتی نیستند((اناللّه و انا الیه راجعون))

سلام نظر شما قابل احترام است. فقط این نکته را خدمتتان عرض می کنم که مواردی که فرمودین خیلی ارتباط مستقیمی با نیما ندارد در شعر کهن و کلاسیک هم از این دست مضامین که فرمودید کم نیست. در شعر نو و معاصر اشخاصی چون نیما و شاملو و اخوان و فروغ فرخزاد و سپهری و هوشنگ ابتهاج و فریدون مشیری و... داریم که به سادگی نمیشه ازکنار اسمشان گذشت. این که عده ای شاعرنما بیان و یه هنر رو لوث بکنن به معنی بد بودن اساس آن نیست. دنیای ادبیات به قدری گسترده است که هیچ کس جای دیگری را تنگ نمی کند پس نباید خیلی نگران این مورد بود. گذر زمان بهترین نقاد است قطعا شعرهایی که در رده های بالا باشن حفظ و بقیه پامال زمانه خواهند شد.

شایان چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 02:57

سلام.
تشکر فراوان

خواهش می کنم.

علی عزیزی سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 16:36

با سلام و خدا قوت
کار فرهنگی بزرگی را در جهت استفاده تمامی اقشار فرهنگ دوست ایران در پیش گرفته اید.خداوند شما را در این امر خیر یاری خواهد نمود.

سلام ممنون.

پری ناز جمعه 10 دی 1395 ساعت 18:06

با سلام
خیلی ممنون
خسته نباشید
کتابایی که می خوام از اینجا پیدا می کنم
خیلییییی ممنون

سلام خواهش می کنم.

آرش سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 01:21

درود بر دوست فاضل و ارجمند

نیازی به تشکر نبود چون ما همه پیشاپیش شکرگزار زحمات شما هستیم.

سلام خواهش می کنم بزرگوارید زنده باشید.

آرش پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 06:32

جلد دوم:

http://www.mediafire.com/file/023nq3e0kv8vuft/az+Saba+ta+Nima-jeld+02.pdf

سپاسگزارم از لطف و بزرگواریتان.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 22:19

ممنون نرم افزارمو عوض کردم درست شد.فقط جلد دوم ازصبا تا نبما را نمیگذارید.بازهم ممنون از سایت فوق العادتون

متأسفانه فعلا بهش دسترسی نداریم به محض آماده شدن در دسترس قرار خواهیم داد. خواهش می کنم موفق باشید.

دعایی سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 21:13

سلام من کتاب های حافظ نامه وسرنی واز صبا تا نیماو ازنیما تاروزگار ما را دانلود کردم اما صفحات سیاه است. میشه لطف کنید وتوضیح دهید چرا اینجوریه

سلام دوست عزیز فایل کتاب ها مشکلی ندارن احتمالا نرم افزار مورد استفادۀ شما اشکالی داره در صورت امکان از نرم افزار pdf خوان Foxit phantom استفاده کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد